The Best Job Listing Theme. Everything you need.

Lorem ipsum dolor sit amet, quo veri iuvaret ex, iusto pericula efficiendi pro id. Te vis labores accusamus.

Aktualne oferty pracy

Jesteś zainteresowany pracą u nas? Aplikuj już dziś!

Nasz proces rekrutacyjny

Zobacz jak wygląda proces rekrutacyjny w Profitroom

Krok 1

Zgłoś swoją aplikację

Wyślij do nas swoją aplikację lub skontaktuj się z naszymi rekruterami na Linkedinie.

Krok 2

Odbierz telefon lub mail od nas

Skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy Cię na spotkanie z naszym HR’owcem i Managerem Twojego przyszłego zespołu.

Krok 3

Spotkaj się z nami

Spotkaj się z nami w ustalonym wspólnie terminie. Nie stresuj się, porozmawiamy sobie i na pewno nie będzie tak strasznie 😉

Krok 4

Witamy na pokładzie

Teraz już możesz do nas dołączyć i rozpocząć swoją przygodę w naszym eksperckim i bardzo sympatycznym zespole!

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania? Sprawdź czy znajdziesz odpowiedzi poniżej, jeśli nie - skontaktuj się z nami.

Chciałbym złożyć aplikację do Waszej firmy, ale nie znalazłem stanowiska dla siebie? Co mogę zrobić?

Dla osób, które są zainteresowane pracą w naszej firmie, jednak nie znalazły otwartej rekrutacji na stanowisko, które by ich interesowało stworzyliśmy możliwość złożenia swojej aplikacji poprzez uniwersalny formularz aplikacyjny, który znajduje się na naszej stronie Kariera. Można poprzez niego wysłać odpowiednie dokumenty (CV, ewentualnie portfolio) oraz napisać jakie stanowisko/rola/obszar by nas najbardziej interesował.

W jaki sposób najlepiej aplikować na konkretną ofertę pracy w Waszej firmie?

Zdecydowanie najlepszą drogą aplikowania, na konkretne stanowisko jest wysłanie aplikacji przez nasz formularz aplikacyjny, który jest podpięty do stanowiska na naszej stronie Kariera. Można również wysłać maila do naszych rekruterów lub skontaktować się z nimi na Linkedinie.

Jak wyglądają etapy procesu rekrutacyjnego w Waszej firmie?

Wszystko zależy od stanowiska, na które kandydat aplikuje.

Pierwszym etapem rekrutacji jest czasami krótki wywiad telefoniczny, jeśli są jakieś kwestie o które musimy dopytać.

 

W przypadku stanowisk związanych z branżą IT proces rekrutacyjny zamyka się zazwyczaj w jednym spotkaniu – rozmowa z rekruterem oraz osobą techniczną. Jeśli na rozmowie nie jesteśmy w stanie wyjaśnić wszystkich kwestii oraz sprawdzić faktycznych umiejętności kandydata to możliwe jest również przesłanie zadania. Na wykonanie go dajemy zazwyczaj kilka dni. Sytuacje te występują częściej w przypadku stanowisk, które wiążą się z kreacją jakiejś wizji czy zaprojektowaniem jakiegoś procesu lub grafiki np. UX Designer czy Web Designer, natomiast rzadziej w przypadku stanowisk związanych ściśle z programowaniem.

W przypadku stanowisk developerskich najczęściej przed rozmową kandydat otrzymuje ankietę kompetencyjną do wypełnienia, gdzie zaznacza jak silny czuje się w poszczególnych obszarach IT.

 

Stanowiska do działów marketingu, sprzedaży czy supportu staramy się również zamykać w jednym etapie rekrutacji – jest to najczęściej rozmowa z rekruterem i menadżerem danego działu. W przypadku stanowisk specjalistycznych, np. SEO Specjalist czy Google Adwords Specjalist jest również część związana ze sprawdzeniem wiedzy teoretycznej i praktycznej na zasadzie testu/rozwiązania case study. Stanowiska sprzedażowe wymagają czasem drugiego etapu, na którym sprawdzana jest praktyczna umiejętność zaprezentowania potencjalnemu Klientowi produktów Profitroom.

 

Stanowiska kierownicze wiążą się zazwyczaj z rozmową z członkami Zarządu. Czasami udaje się taki proces zamknąć w jednym, dłuższym spotkaniu, innym razem proces składa się z dwóch spotkań.

 

Jeśli kandydat aplikuje na stanowisko, które wymaga codziennego kontaktu w języku obcym, to dodatkowym etapem rekrutacji jest zawsze weryfikacja tego języka (telefoniczna lub podczas spotkania rekrutacyjnego).

W jakich godzinach pracuje się w Waszej firmie?

Godziny pracy zależne są od działu, w którym się pracuje. W niektórych działach możliwa jest większa elastyczność co do godzin pracy – np. w dziale IT, R&D lub dziale, który zajmuje się tworzeniem stron internetowych. W tych działach optymalne godziny przyjścia do pracy to 8:00 – 9:30. Natomiast w działach, które zajmują się kontaktem z Klientem, np. support, sprzedaż czy marketing, ta elastyczność jest trochę mniejsza i godziny pracy są bardziej sprecyzowane, np. 8:30/9:00 – 16:30/17:00. Biuro jest otwarte w godzinach 8:00 – 18:00.

Jakie benefity pozapłacowe oferuje Wasza firma?

Cały czas poszerzamy naszą ofertę odnośnie benefitów pozapłacowych dla pracowników. Na chwilę obecną oferujemy: dopłaty do karty Multisport, prywatną opiekę medyczną, darmowe lekcje języka angielskiego (biznesowe, konwersacje, gramatyka), szkolenia wewnętrzne oraz budżet (1000+) na szkolenia/konferencje zewnętrzne, a także możliwość wyboru systemu na jakim będzie się pracowało (Windows, Mac, Ubuntu) – ma to znaczenie przede wszystkim w przypadku stanowisk developerskich.

Dodatkowo prowadzimy też spotkania w ramach Profitroom Academy dla pracowników – jest to inicjatywa wewnętrzna “pracownicy dla pracowników”. Specjaliści z różnych dziedzin prowadzą dla swoich kolegów i koleżanek spotkania tematyczne, na których mogą oni poszerzyć swoją wiedzę z obszarów, z którymi nie mają na co dzień styczności.

Jeśli ktoś z działu developerskiego chce dowiedzieć się czegoś na temat np. prowadzenia kampanii Adwords, albo jeśli np. ktoś z działu sprzedaży chce nauczyć się jak tworzyć strony internetowe – to ma taką szansę 🙂 Inicjatywa jest super i bardzo poszerza horyzonty pracowników z różnych dziedzin oraz pozwala im bez ponoszenia żadnych kosztów rozwijać swoje umiejętności, a niekiedy nawet realizować swoje pozazawodowe pasje 🙂

Czy otrzymam feedback odnośnie mojej kandydatury jeśli decyzja będzie negatywna?

Feedback, zarówno pozytywny jak i negatywny, otrzymuje każda osoba, która została przez nas zaproszona na co najmniej pierwszy etap rekrutacji. Wówczas w terminie maksymalnie 2 tygodni przekazujemy informacje odnośnie wyników rekrutacji czy naszej decyzji o zaproszeniu na kolejny etap rekrutacji.

Czy należy załączać jakieś dodatkowe dokumenty rekrutacyjne oprócz CV?

Nie wymagamy załączania żadnych dodatkowych dokumentów poza CV (listu motywacyjnego czy dokumentów poświadczających odbyte kursy językowe czy szkolenia). Natomiast część stanowisk wymaga załączenia portfolio kandydata – wówczas informacja o konieczności dołączenia portfolio umieszczona jest w treści ogłoszenia lub w formularzu.

Co zrobić jeśli mam pytania odnośnie konkretnej rekrutacji?

W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie rekrutacji najlepiej skontaktować się telefonicznie lub mailowo z działem rekrutacji bądź bezpośrednio z rekruterem odpowiedzialnym za prowadzenie danego procesu rekrutacyjnego. Jeśli kandydat nie może odnaleźć na stronie takiej informacji to można zawsze napisać maila na ogólny adres: praca@profitroom.pl z prośbą o kontakt w sprawie konkretnej rekrutacji lub konkretnymi pytaniami.

Czy w firmie panuje określony dress code?

W naszej firmie nie obowiązuje oficjalny dress code. Osoby, które na co dzień spotykają się z Klientami czy kandydatami lub mają spotkania biznesowe powinny ubrierać się schludnie i w miarę elegancko (garnitur, marynarka czy żakiet nie są wymagane – wystarczy ładna koszula :)). Natomiast reszta pracowników ubiera się według własnych upodobań 🙂