The Best Job Listing Theme. Everything you need.

Lorem ipsum dolor sit amet, quo veri iuvaret ex, iusto pericula efficiendi pro id. Te vis labores accusamus.

Poznaj nasze działy

Zobacz czym zajmują się nasze działy i jak się w nich pracuje

Patryk Backend Developer

Pracuję jako samodzielny programista w dziale Connectivity. Moje ponad 4-letnie doświadczenie pomaga mi w realizacji zadań związanych z integracjami z zewnętrznymi systemami oraz utrzymaniem stabilnego stanu w obecnych usługach. Praca na dużej skali danych, które przepływają przez nasze produkty zapewnia mi ciągły rozwój i brak monotonii dnia. Współpraca z tak dużymi partnerami jak: Booking.com, Expedia, Oracle, Fidelio, DotPay rozszerza moją wiedzę i gwarantuje mi ciągły rozwój. Ponadto oprócz pracy nad zewnętrznymi usługami jestem w stanie wspomóc nasze działy pracując nad wewnętrznymi rozwiązaniami Profitroom. Świadomość, że mogłem komuś pomóc, mogłem zautomatyzować proces nakręca mnie jeszcze bardziej do dalszego działania! Pracując w Profitroom mam świadomość, że nie tylko daje coś od siebie, ale także dostaje coś w zamian. Zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia, kursy oraz dostęp do wartościowych materiałów szkoleniowych powoduje, że jestem w stanie zapewnić nową technologię, nowe rozwiązania w naszym dziale. Jestem w stanie zapewnić świeżość!

Mariusz Junior UX Designer

Jako UX Designer współpracuję z zespołami projektowymi przy rozwijaniu produktów firmy. Do moich głównych obowiązków w tej roli należy prototypowanie i projektowanie graficzne aplikacji CRM, Booking Engine i Suite. Ponadto, zajmuję się weryfikacją rozwiązań projektowych w trakcie badań i testów z użytkownikami, a także uczestniczę w pracach koncepcyjnych nad nowymi funkcjami systemów. Najbardziej podoba mi się perspektywa rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności u boku specjalistów z wieloletnim doświadczeniem oraz możliwość uczestniczenia w rozwijaniu narzędzi dla największych marek hotelarskich w Polsce.

Szymon Web Designer

Na stanowisku Web Designer zajmuję się głównie projektowaniem stron internetowych dla obiektów hotelowych. Każdy projekt jest indywidualną kreacją tworzoną dla hotelu - uwzględniającą styl, wnętrze i charakter. Oprócz projektowania stron internetowych zajmuję się również tworzeniem materiałów reklamowych, które dodatkowo zwiększają konwersję na stronie hotelu. Nowoczesne projekty stron internetowych są realizowane w oparciu o najnowsze trendy, a przy tym użyteczne i przemyślane pod kątem czytelności prezentowanych treści - to wszystko sprawia, że nasi klienci mogą liczyć na większą ilość rezerwacji. Zespół grafików tworzą osoby otwarte i pomocne. Nie ma sytuacji bez wyjścia. Cały czas ulepszamy proces projektowy poszukując nowych narzędzi i rozwiązań, dzięki czemu można wyszaleć się kreatywnie i rozwijać swoje umiejętności. Gotowa strona internetowa jest efektem ścisłej współpracy między wieloma działami w naszej firmie, dlatego relacje między pracownikami są przyjazne. Profitroom dba o rozwój pracownika przez tzw. Profitroom Academy, nie ma problemu również ze szkoleniami zewnętrznymi. Za dobre samopoczucie odpowiadają częste spotkania integracyjne - wewnątrz działowe oraz ogólnofirmowe.

Magdalena Senior Project Manager

Swoją przygodę z Profitroom zaczynałam od rozwoju umiejętności technicznych na stanowisku Software Tester. Do moich obowiązków należało testowanie aplikacji webowych, ale też i stron internetowych tworzonych dla naszych Klientów. Samodzielność, dociekliwość oraz skrupulatność to cechy, które pozwalały mi na efektywne wykonywanie swojej pracy. Głównym motywatorem dla mnie było poczucie odpowiedzialności za jakość testowanego produktu co z kolei przekładało się na sumienne i szczegółowo przeprowadzane testy. Zdobyte doświadczenie oraz znajomość produktów umożliwiły mi podjęcie nowego wyzwania jakim było rozpoczęcie pracy jako Project Manager. Moje miejsce w całym procesie tworzenia uległo diametralnej zmianie. Jako tester pracowałam nad finalną wersją produktu, z kolei jako Project Manager koordynuje prace na każdym etapie jego tworzenia - rozpoczynając od poznania celów biznesowych i oczekiwań Klienta. W pracy skupiam się na tym, aby wszystko było wykonywane zgodnie z harmonogramem. Prócz tego do moich obowiązków należy stały kontakt z Klientem, planowanie i rozdzielanie zadań między zespołami, a także weryfikacja wykonywanej pracy. Nie mniej istotna jest również systematyczność, dokładność, zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy. Praca na tym stanowisku daje mi możliwość ciągłego rozwijania zarówno umiejętności miękkich jak i wiedzy specjalistycznej. Zdecydowanie najciekawszym aspektem jest różnorodność prowadzonych projektów i mimo, że wszystkie dotyczą branży hotelarskiej to każdy z nich jest inny i daje nowe, ciekawe wyzwania. Cieszę się również, że w ostatnim czasie moja praca została doceniona przez firmę co zaowocowało awansem na stanowisko Senior Project Manager.

Kasia Marketing Specialist

Jako Marketing Specialist z kompetencjami technicznymi na co dzień zajmuję się automatyzacją kampanii marketingowych dla Klientów firmy. Łączę programowanie, analitykę i konfigurowanie kampanii Adwords, Facebook Ads, czy Google Hotel Ads. Do tego pracuję nad implementacją remarketingu Adwords i Facebook Ads w CRM, co pozwala Hotelarzom jeszcze skuteczniej docierać do swoich Gości. Nie ukrywam, że sprawia mi to ogromną satysfakcję, ponieważ uczę się bardzo dużo praktycznych rzeczy. W pracy najbardziej podoba mi się perspektywa rozwoju i dostęp do wiedzy - firma oferuje budżet szkoleniowy dla każdego pracownika, a oprócz tego organizuje też regularnie wewnętrzne szkolenia 'od pracowników dla pracowników' - Profitroom Academy, które bardzo dużo mi dały. Zarząd reaguje na prośby czy sygnały od pracowników, nie ma poczucia że jesteś trybikiem w maszynie. Do tego huczne imprezy firmowe, darmowe lekcje angielskiego, prywatna opieka medyczna, Multisport i codziennie świeże owoce sprawiają, że zwyczajnie dobrze się tu pracuje.

Roksana SEO Specialist

Moja praca polega na pozycjonowaniu stron internetowych hoteli w wyszukiwarce Google. Zajmuję się między innymi opracowywaniem strategii SEO oraz wprowadzaniem istotnych zmian na witrynach Klientów. Moje działania prowadzą do zwiększenia liczby odwiedzin na stronach internetowych oraz finalnie konwersji w postaci rezerwacji bezpośrednich. W Profitroom mam możliwość uczestniczenia w tworzeniu unikalnych rozwiązań dla działu SEO oraz samodzielnej kreatywnej pracy, dzięki czemu mogę rozwijać swoje zainteresowania oscylujące wokół marketingu internetowego. Dzięki bliskiej współpracy między poszczególnymi działami atmosfera w firmie jest bardzo przyjazna. Rozwiązywanie problemów ze specjalistami z różnych dziedzin pozwala mi na poszerzanie wiedzy oraz rozbudowywanie umiejętności.

Iza Senior Revenue Specialist

Moja przygoda z Profitroom rozpoczęła się na początku 2016r. na stanowisku Marketing Specialist. Od lat pracowałam w branży hotelarskiej, dlatego możliwość pracy z topowymi markami przekonała mnie właśnie do Profitroom. Jako Marketing Specialist miałam okazję prowadzić działania reklamowe zarówno dla indywidualnych obiektów jak i grup hotelowych. Zdobywanie certyfikatów Google w zakresie Adwords, szkolenia - zarówno zewnętrzne jak i wewnątrz firmy pozwoliły mi wnikliwie poznać różne formy reklamy, a także wdrażać je z sukcesami w życie. Z uwagi na wcześniejsze doświadczenie postanowiłam spróbować swoich sił jako Revenue Specialist już nie dla jednego obiektu, ale dla Klientów firmy, a obecnie pracuję na stanowisku Senior Revenue Specialist. Codzienna analiza danych to nie tylko praca na informacjach z Google Analytics, ale także analiza kilkunastu raportów sprzedażowych dziennie. Prawdziwą satysfakcję sprawia mi gdy widzę, że moje pomysły są wdrażane przez Hotelarzy i powodują wzrost ilości rezerwacji bezpośrednich. Chętnie rozwijam również swoje zdolności komunikacyjne, głównie jako prelegent w trakcie konferencji hotelarskich czy warsztatów organizowanych dla mniejszych grup. To co wyróżnia Profitroom na tle innych firm z branży to partnerska atmosfera w pracy. Wiem, że mogę liczyć nie tylko na merytoryczną pomoc mojego zespołu, ale także na fantastycznie spędzony czas po pracy.

Marta Onboarding Specialist

Onboarding to dział, w którym najwyższym priorytetem jest dbałość o to, by wszystkie projekty z Booking Engine, Channel Manager i CRM zostały zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami Hotelarzy. Proponujemy najlepsze rozwiązania mi.in. w kwestii dodania i doboru ofert wraz ze sposobem ich wyceny. Doradzamy jak najlepiej skonfigurować cenniki, aby sprzedaż była zoptymalizowana, a podczas szkoleń wyjaśniamy tajniki działania systemów i możliwości, które oferują. Sprawiamy, że projekt staje się rzeczywistym narzędziem, który jest wizualnie i funkcjonalnie dostosowany do indywidualnych potrzeb Hotelarzy. Dbamy także o to, by cała konfiguracja przebiegła nie tylko sprawnie, ale także w przyjaznej atmosferze.

Natalia Support Specialist

Praca w naszym dziale to nieustająca przygoda. Codziennie zmagamy się z problemami różnego typu, które każdorazowo są niepowtarzalne a do ich rozwiązania potrzeba nie tylko szczegółowej wiedzy z zakresu obsługi systemu, ale także sprytu i umiejętności logicznego myślenia. W Supporcie konfigurujemy między innymi Channel Managera, szkolimy Hotelarzy z obsługi naszych systemów oraz staramy się znaleźć i wyeliminować źródła problemów, jeśli takie występują, u użytkowników zarówno Channel Managera jak i w Booking Engine. Bywa ciężko i nerwowo, ale pomagamy sobie nawzajem w ciężkich sytuacjach i tworzymy naprawdę zgrany i silny zespół.

Arek Marketing Executive

Pracując w Dziale Marketingu Profitroom wiesz, że nie będziesz się nudzić. Jako Marketing Executive odpowiadam za dotarcie z informacjami o firmie i jej produktach do Hotelarzy. Możliwych dróg dotarcia do grupy docelowej jest mnóstwo np. przez online marketing, kampanie Adwords czy Facebook. Korzystając z możliwości sieci staram się pozyskać jak najwięcej leadów, co ma szanse przełożyć się finalnie na biznes dla firmy. Najciekawszą aktywnością jaką wykonuje w swojej codziennej pracy jest oprócz działań w internecie przygotowywanie eventów dla Hotelarzy. Jednym z nich jest Hotel Marketing Conference - największa konferencja marketingowa w branży. Kilka miesięcy pracy, by w ciągu dwóch dni zobaczyć kilkaset uśmiechniętych min - bezcenne. Jeżeli kręci Cię kreatywna praca, której nie szufladkuje się w utarte schematy - to jest to miejsce dla Ciebie.

Patrycja Sales Specialist

W Profitroom pracuję jako Sales Specialist w sumie od ponad 1,5 roku - wow, zleciało bardzo szybko! Ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii , od zawsze te dwa „światy” były mi bliskie. Do dzisiaj nie zapomnę dnia, kiedy w ogłoszeniach o pracę znalazłam Profitroom, przeczytałam je i pomyślałam sobie, że to niemożliwe aby zakres obowiązków tak bardzo pokrywał się z tym co chciałam zawsze robić. Gdy przyjęto mnie do Działu Sprzedaży nie wiedziałam jednak, czy sobie poradzę - to był duży sprawdzian dla moich umiejętności. Dzisiaj mogę powiedzieć, że nauczyłam się naprawdę bardzo dużo. Oprócz tego, że mogłam obserwować pracę swoich kolegów, w Poznaniu na miejscu, dużo wyniosłam z wyjazdów czy szkoleń, w których udało mi się uczestniczyć. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że jestem liderem kompetencji jeżeli chodzi o Strony Internetowe. Nie przypuszczałabym nigdy, że to ja będę służyła poradą Hotelarzom w zakresie Stron WWW, tego jak powinna wyglądać ich strona, co zawierać, jak mogą lepiej sprzedawać noclegi/oferty specjalne/pakietowe. W Profitroom pracują naprawdę eksperci z branży, każdy dział to kawał dobrej pracy. Myślę też, że atmosfera dużo tutaj pomaga. Mamy czas na to żeby pracować, pośmiać się, coś wspólnie zjeść. Wychodzimy razem na imprezy, te zorganizowane i te spontaniczne. Zapomniałabym o jeszcze jednej ważnej rzeczy : pomagamy sobie. Nie spotkałam się z sytuacją, gdy ktoś odmówił mi pomocy bo czegoś nie wiedziałam lub chciałam dowiedzieć się więcej. To tyle ode mnie, mam nadzieję do zobaczenia w Naszym Zespole.

I jak? Podoba Ci się u nas? 🙂

Nie czekaj - aplikuj!