Chat with us, powered by LiveChat

The Best Job Listing Theme. Everything you need.

Lorem ipsum dolor sit amet, quo veri iuvaret ex, iusto pericula efficiendi pro id. Te vis labores accusamus.

Poznaj nasze działy

Zobacz czym zajmują się nasze działy i jak się w nich pracuje

Patryk Backend Developer

Pracuję jako samodzielny programista w dziale Connectivity. Moje ponad 4-letnie doświadczenie pomaga mi w realizacji zadań związanych z integracjami z zewnętrznymi systemami oraz utrzymaniem stabilnego stanu w obecnych usługach. Praca na dużej skali danych, które przepływają przez nasze produkty zapewnia mi ciągły rozwój i brak monotonii dnia. Współpraca z tak dużymi partnerami jak: Booking.com, Expedia, Oracle, Fidelio, DotPay rozszerza moją wiedzę i gwarantuje mi ciągły rozwój. Ponadto oprócz pracy nad zewnętrznymi usługami jestem w stanie wspomóc nasze działy pracując nad wewnętrznymi rozwiązaniami Profitroom. Świadomość, że mogłem komuś pomóc, mogłem zautomatyzować proces nakręca mnie jeszcze bardziej do dalszego działania! Pracując w Profitroom mam świadomość, że nie tylko daje coś od siebie, ale także dostaje coś w zamian. Zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia, kursy oraz dostęp do wartościowych materiałów szkoleniowych powoduje, że jestem w stanie zapewnić nową technologię, nowe rozwiązania w naszym dziale. Jestem w stanie zapewnić świeżość!

Mariusz UX Designer

Jako UX Designer współpracuję z zespołami projektowymi przy rozwijaniu produktów firmy. Do moich głównych obowiązków w tej roli należy prototypowanie i projektowanie graficzne aplikacji CRM, Booking Engine i Suite. Ponadto, zajmuję się weryfikacją rozwiązań projektowych w trakcie badań i testów z użytkownikami, a także uczestniczę w pracach koncepcyjnych nad nowymi funkcjami systemów. Najbardziej podoba mi się perspektywa rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności u boku specjalistów z wieloletnim doświadczeniem oraz możliwość uczestniczenia w rozwijaniu narzędzi dla największych marek hotelarskich w Polsce.

Szymon Webdesigner

Na stanowisku Web Designer zajmuję się głównie projektowaniem stron internetowych dla obiektów hotelowych. Każdy projekt jest indywidualną kreacją tworzoną dla hotelu - uwzględniającą styl, wnętrze i charakter. Oprócz projektowania stron internetowych zajmuję się również tworzeniem materiałów reklamowych, które dodatkowo zwiększają konwersję na stronie hotelu. Nowoczesne projekty stron internetowych są realizowane w oparciu o najnowsze trendy, a przy tym użyteczne i przemyślane pod kątem czytelności prezentowanych treści - to wszystko sprawia, że nasi klienci mogą liczyć na większą ilość rezerwacji. Zespół grafików tworzą osoby otwarte i pomocne. Nie ma sytuacji bez wyjścia. Cały czas ulepszamy proces projektowy poszukując nowych narzędzi i rozwiązań, dzięki czemu można wyszaleć się kreatywnie i rozwijać swoje umiejętności. Gotowa strona internetowa jest efektem ścisłej współpracy między wieloma działami w naszej firmie, dlatego relacje między pracownikami są przyjazne. Profitroom dba o rozwój pracownika przez tzw. Profitroom Academy, nie ma problemu również ze szkoleniami zewnętrznymi. Za dobre samopoczucie odpowiadają częste spotkania integracyjne - wewnątrz działowe oraz ogólnofirmowe.

Magdalena Web Project Management Team Leader

Swoją przygodę z Profitroom zaczynałam od rozwoju umiejętności technicznych na stanowisku Software Tester. Do moich obowiązków należało testowanie aplikacji webowych, ale też i stron internetowych tworzonych dla naszych Klientów. Samodzielność, dociekliwość oraz skrupulatność to cechy, które pozwalały mi na efektywne wykonywanie swojej pracy. Głównym motywatorem dla mnie było poczucie odpowiedzialności za jakość testowanego produktu co z kolei przekładało się na sumienne i szczegółowo przeprowadzane testy. Zdobyte doświadczenie oraz znajomość produktów umożliwiły mi podjęcie nowego wyzwania jakim było rozpoczęcie pracy jako Web Project Management. Moje miejsce w całym procesie tworzenia uległo diametralnej zmianie. Jako tester pracowałam nad finalną wersją produktu, z kolei jako Web Project Manager koordynuje prace na każdym etapie jego tworzenia - rozpoczynając od poznania celów biznesowych i oczekiwań Klienta. W pracy skupiam się na tym, aby wszystko było wykonywane zgodnie z harmonogramem. Prócz tego do moich obowiązków należy stały kontakt z Klientem, planowanie i rozdzielanie zadań między zespołami, a także weryfikacja wykonywanej pracy. Nie mniej istotna jest również systematyczność, dokładność, zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy. Praca na tym stanowisku daje mi możliwość ciągłego rozwijania zarówno umiejętności miękkich jak i wiedzy specjalistycznej. Zdecydowanie najciekawszym aspektem jest różnorodność prowadzonych projektów i mimo, że wszystkie dotyczą branży hotelarskiej to każdy z nich jest inny i daje nowe, ciekawe wyzwania. Cieszę się również, że w ostatnim czasie moja praca została doceniona przez firmę co zaowocowało awansem na stanowisko Web Project Management Team Leader.

Kasia E-marketing Tech Specialist

Jako Marketing Specialist z kompetencjami technicznymi na co dzień zajmuję się automatyzacją kampanii marketingowych dla Klientów firmy. Łączę programowanie, analitykę i konfigurowanie kampanii Adwords, Facebook Ads, czy Google Hotel Ads. Do tego pracuję nad implementacją remarketingu Adwords i Facebook Ads w CRM, co pozwala Hotelarzom jeszcze skuteczniej docierać do swoich Gości. Nie ukrywam, że sprawia mi to ogromną satysfakcję, ponieważ uczę się bardzo dużo praktycznych rzeczy. W pracy najbardziej podoba mi się perspektywa rozwoju i dostęp do wiedzy - firma oferuje budżet szkoleniowy dla każdego pracownika, a oprócz tego organizuje też regularnie wewnętrzne szkolenia 'od pracowników dla pracowników' - Profitroom Academy, które bardzo dużo mi dały. Zarząd reaguje na prośby czy sygnały od pracowników, nie ma poczucia że jesteś trybikiem w maszynie. Do tego huczne imprezy firmowe, darmowe lekcje angielskiego, prywatna opieka medyczna, Multisport i codziennie świeże owoce sprawiają, że zwyczajnie dobrze się tu pracuje.

Milena Marketing Expert

Pracę w Profitroom rozpoczęłam na stanowisku Marketing Specialist. Na objęcie tego stanowiska pozwoliło mi moje wcześniejsze doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kampanii reklamowych. Liczne szkolenia, a także nauka w praktyce sprawiła, że poznałam i pokochałam branżę hotelarską. Owocne miesiące współpracy pokazały, że dobrze czuję się prowadząc projekty, pracując nad tematami rozwojowymi i przede wszystkim wspierając i pomagając innym. Dzięki zaangażowaniu w rozwój mojego działu, który przykłada się na progres całej firmy, otrzymałam szansę objęcia stanowiska Team Leader'a. Obecnie, współpracując ściśle z Dyrektorem Działu dbamy o to, aby cały zespół pracował na wspólny sukces i czerpał satysfakcję z wykonywanej pracy.

Roksana SEO Specialist

Moja praca polega na pozycjonowaniu stron internetowych hoteli w wyszukiwarce Google. Zajmuję się między innymi opracowywaniem strategii SEO oraz wprowadzaniem istotnych zmian na witrynach Klientów. Moje działania prowadzą do zwiększenia liczby odwiedzin na stronach internetowych oraz finalnie konwersji w postaci rezerwacji bezpośrednich. W Profitroom mam możliwość uczestniczenia w tworzeniu unikalnych rozwiązań dla działu SEO oraz samodzielnej kreatywnej pracy, dzięki czemu mogę rozwijać swoje zainteresowania oscylujące wokół marketingu internetowego. Dzięki bliskiej współpracy między poszczególnymi działami atmosfera w firmie jest bardzo przyjazna. Rozwiązywanie problemów ze specjalistami z różnych dziedzin pozwala mi na poszerzanie wiedzy oraz rozbudowywanie umiejętności.

Iza Revenue Expert

Moja przygoda z Profitroom rozpoczęła się na początku 2016r. na stanowisku Marketing Specialist. Od lat pracowałam w branży hotelarskiej, dlatego możliwość pracy z topowymi markami przekonała mnie właśnie do Profitroom. Jako Marketing Specialist miałam okazję prowadzić działania reklamowe zarówno dla indywidualnych obiektów jak i grup hotelowych. Zdobywanie certyfikatów Google w zakresie Adwords, szkolenia - zarówno zewnętrzne jak i wewnątrz firmy pozwoliły mi wnikliwie poznać różne formy reklamy, a także wdrażać je z sukcesami w życie. Z uwagi na wcześniejsze doświadczenie postanowiłam spróbować swoich sił jako Revenue Specialist już nie dla jednego obiektu, ale dla Klientów firmy, a obecnie pracuję na stanowisku Senior Revenue Specialist. Codzienna analiza danych to nie tylko praca na informacjach z Google Analytics, ale także analiza kilkunastu raportów sprzedażowych dziennie. Prawdziwą satysfakcję sprawia mi gdy widzę, że moje pomysły są wdrażane przez Hotelarzy i powodują wzrost ilości rezerwacji bezpośrednich. Chętnie rozwijam również swoje zdolności komunikacyjne, głównie jako prelegent w trakcie konferencji hotelarskich czy warsztatów organizowanych dla mniejszych grup. To co wyróżnia Profitroom na tle innych firm z branży to partnerska atmosfera w pracy. Wiem, że mogę liczyć nie tylko na merytoryczną pomoc mojego zespołu, ale także na fantastycznie spędzony czas po pracy. Niedawno awansowałam na stanowisko Revenue Expert.

Natalia Support Specialist

Praca w naszym dziale to nieustająca przygoda. Codziennie zmagamy się z problemami różnego typu, które każdorazowo są niepowtarzalne a do ich rozwiązania potrzeba nie tylko szczegółowej wiedzy z zakresu obsługi systemu, ale także sprytu i umiejętności logicznego myślenia. W Supporcie konfigurujemy między innymi Channel Managera, szkolimy Hotelarzy z obsługi naszych systemów oraz staramy się znaleźć i wyeliminować źródła problemów, jeśli takie występują, u użytkowników zarówno Channel Managera jak i w Booking Engine. Bywa ciężko i nerwowo, ale pomagamy sobie nawzajem w ciężkich sytuacjach i tworzymy naprawdę zgrany i silny zespół.

Arek Communication Manager

Pracując w Dziale Marketingu Profitroom wiesz, że nie będziesz się nudzić. Jako Communication Manager odpowiadam za dotarcie z informacjami o firmie i jej produktach do Hotelarzy. Możliwych dróg dotarcia do grupy docelowej jest mnóstwo np. przez online marketing, kampanie Adwords czy Facebook. Korzystając z możliwości sieci staram się pozyskać jak najwięcej leadów, co ma szanse przełożyć się finalnie na biznes dla firmy. Najciekawszą aktywnością jaką wykonuje w swojej codziennej pracy jest oprócz działań w internecie przygotowywanie eventów dla Hotelarzy. Jednym z nich jest Hotel Marketing Conference - największa konferencja marketingowa w branży. Kilka miesięcy pracy, by w ciągu dwóch dni zobaczyć ponad tysiąc uśmiechniętych min - bezcenne. Jeżeli kręci Cię kreatywna praca, której nie szufladkuje się w utarte schematy - to jest to miejsce dla Ciebie.

Marzena Account Manager

W Profitroom pracuję jako Account Manager w Dziale Sales. Lubię kontakt z klientem i z radością przyjęłam propozycję pracy w firmie będącej liderem rozwiązań technologicznych dla branży hotelarskiej. Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe od lat związane są usługami IT, a w Profitroom mam szczególną możliwość obserwować, jak szybko rozwijają się rozwiązania dla hotelarzy. Cieszę się, że intensywnie poznaję branżę usług turystycznych - wiele godzin spotkań podczas Profitroom on Tour, podróże po całej Polsce, czy udział w konferencjach dają szansę wejścia w świat hoteli i zrozumienie potrzeb ich właścicieli, dyrektorów, marketingowców i pracowników recepcji. Jest to doświadczenie niezbędne w mojej codziennej pracy, która polega przede wszystkim na doradztwie w zakresie korzystania z narzędzi i usług Profitroom oraz na sprzedaży tych rozwiązań naszym Klientom. Moja największa satysfakcja z pracy, to obserwowanie wzrostów sprzedaży rezerwacji bezpośrednich wśród moich Klientów, którzy ufając naszemu profesjonalizmowi, wdrażają w swoich obiektach kolejne rozwiązania Profitroom. Praca w Dziale Sales to ciągły ruch, nowe wyzwania, mnóstwo wiedzy do przyswojenia, intensywny kontakt z Klientami - wiele rozmów telefonicznych dziennie, spotkania i videokonferencje - naprawdę duża dynamika, czas w pracy na pewno się nie dłuży. Mimo tego w naszym pokoju nie brakuje śmiechu, żartów, a w kuchni rozmów "o życiu" podczas wspólnych posiłków. Jeśli macie doświadczenie w IT lub pracowaliście w hotelach i lubicie dynamiczne środowisko, zapraszam do nas. Spodoba Wam się taka intensywność wrażeń 🙂

I jak? Podoba Ci się u nas? 🙂

Nie czekaj - aplikuj!